Studenci ESL często mają trudności w interakcjach z native speakerami w szkołach za granicą. Niektórzy uczniowie ESL unikają takich interakcji z powodu ich frustracji lub zakłopotania, wynikłego z ich słabego języka angielskiego. Imigranci często wykazują także brak wiedzy o kulturze popularnej, co ogranicza ich zdolności konwersacyjne z native speakerami na tematy naukowe.
W klasie, podczas zajęć grupowych z native speakerami, uczniowie ESL często nie uczestniczą, ponownie, gdyż wstydzą się swojego języka, ale także z wynikłych różnic kulturowych: ich rodzime kultury mogą cenić ciszę i samodzielną pracę w szkole w odróżnieniu do interakcji społecznych i rozmowy w klasie. W większości form lekcji, dyskusja nauczyciel-uczeń jest jedną z najbardziej popularnych.. W ten sposób, niektórym uczniom ESL nie udaje się uczestniczyć, gdyż często mają trudności ze zrozumieniem nauczycieli, którzy mówią za szybko, nie używają pomocy wizualnych, lub używają języka potocznego.
Studenci ESL mają również kłopoty w angażowaniu się w zajęciach pozalekcyjnych z native speakerami z podobnych powodów. Studenci nie dołączają do zajęć pozalekcyjnych z powodu bariery językowej lub
kulturowej.
No comments:
Post a Comment